piątek, 21 września 2012

Fuksja,bakłażan,morska,czewień i ruda

Dzisiaj przedstawię torby które uszyłam już jakiś czas temu i które aktualnie noszę na zmianę
Pierwsza fuksja ,mówię na nią "laptopówka" chociaż laptopa w niej nie noszę ale spokojnie się mieści jest duża,wyrazista i zwraca uwagę, świetnie wygląda przy czarnym ubraniu.Jest uszyta z alkantary ,podszewka z bawełny w róże.Usztywniona pianką ,trzyma fason.
Mogłam ją jakoś ozdobić ale i tak samym kolorem przyciąga.


Następna to bakłażan moja ulubiona i kształtem i kolorem.Też laptopa by połknęła spokojnie :).
Mieści się w niej mnóstwo rzeczy i wcale nie wygląda na wypchaną.Uszyta z ecoskóry ,podszewka również z bawełny w kwiaty ,zapinana na zamek ,jak się pobrudzi można ją łatwo przetrzeć gąbką.
Ozdobiona haftem.

Teraz morska to jedna z pierwszych, też duża z kieszonkami w środku ,uszyta z alkantary ,podszewka z bawełny w paski w odcieniach niebieskich i brązu,zapinana na magnez 
Czarwona uszyta z ecoskóry ,ozdobiona haftem,podszewka w kwiaty ,zapinana na magnez.
Ta jest chyba najmniejsza,noszę ją jak nie muszę zabierać pół domu ze sobą :)
Też świetnie odbija na czarnym ubraniu.
Ostatnia ruda taka jesienna ciepła ozdobiona haftem z liśćmi .Jest tej samej wielkości co bakłażan też ją bardzo lubię ,w ogóle ten fason torby mi odpowiada najbardziej.

No i to chyba na tyle co mam gotowych reszta w trakcie produkcji :)
Szkoda że na razie więcej nie mogę zrobić haftów ,były to hafty maszynowe ale moja maszyna odmówiła posłuszeństwa i niestety naprawa jest dość droga ,więc na razie sobie czeka ,mam nadzieje że się doczeka.





4 komentarze:

  1. ekstra te torby,szczególnie ta czerwona i ruda czy mogłabym podpatrzeć z jakiego to wykroju robisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne torby!Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję.
    Postaram się wstawić jakiś przewodnik przy następnym szyciu,wykrój zrobiłam sama tak na oko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super torby, podoba mi się pomysł z haftem. Pozdrawiam i trzymam kciuki za maszynę :)

    OdpowiedzUsuń