niedziela, 16 września 2012

Na początek

Witam wszystkich. Chciałabym prezentować na blogu moje prace krawieckie z chęcią poznam opinię innych.
Jestem samoukiem.Zaczynałam na starym ciężkim łuczniku szyjąc ubranka dla misia :)
Później było przerabianie ubrań dla siebie i z pomocą Burdy szycie od podstaw. Moja pasja została porzucona na jakieś kilka lat ,jednak ostatnio znów wróciłam do szycia.Najbardziej lubię szycie spontaniczne ,czyli zamyślę ,kroję i szyję.Jakiś czas temu chciałam kupić sobie torbę ,potrzebowałam dużą i ciężko było mi znaleźć taką jaka by mi odpowiadała i jednocześnie nie zrujnowała mojego budżetu. Pomyślałam że może spróbuję uszyć sama.Pierwsze niestety nie za bardzo nadawały się do pokazania ale z czasem zaczęło coś z tego wychodzić.W dalszym ciągu uczę się na swoich błędach jednak teraz już z powodzeniem noszę swoje torby jak również obdarowuję rodzinę.
Od niedawna jednak uwieczniam na zdjęciach wiec tych starszych niestety nie będzie.
Szyję też czasem ubrania ale raczej są to proste rzeczy typu bluzki,kamizelki jak i też różne rzeczy przydatne dla domu np. łapki kuchenne itp.
Może tak na początek.Torba na ramię zapinana na zamek z wizerunkiem konia

tył torby

i środek ,podszewka bawełniana w kwiaty ,2 kieszonki wsuwane i jedna na zamek

Torba powstała częściowo z materiału z odzysku -obrazek z koniem.
Mam nadzieję że z czasem dojdę do większej wprawy w robieniu zdjęć jak i pisaniu postów:)
Pozdrawiam.Margo
Ps.Proszę nie patrzeć na datę na zdjęciu to jest z tego roku i miesiąca :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz