środa, 19 września 2012

Torby ciąg dalszy

 Przedstawię pozostałe ,które mam uwiecznione na zdjęciach.
Pierwsza duża torba beżowo-czarna,zapinana na zamek, w środku kieszonki wsuwane i na zamek,podszewka bawełniana w kwiaty.Torba ma 2 rączki z taśmy nośnej.


 Trochę morskie klimaty .Duża torba w ryby i inne niby morskie żyjątka ,jak poprzednia zapinana na zamek ,w środku standard z kieszonkami ,podszewka w paski.

 Kolejna biało czarna ,duża wykończenia jak w poprzednich.


Praktycznie wszystkie moje torby są zapinane na zamek ,jakoś wydają mi się bezpieczniejsze no i wszystkie są duże co najmniej A4 .Muszę mieć taką torbę w której wszystko się zmieści i jeszcze miejsce zostanie.

Teraz mam w planie uszyć kolekcję jesienną z alkantary.Mam kilka kawałków alkantary w ładnych jesiennych kolorach ,brązach ,beżach ,rudych.Wszystkie oczywiście będą duże i "ciepłe" :)

1 komentarz:

  1. Świetne te twoje torby,bardzo praktyczne z uwagi na wielkość,no i to wykonanie,ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń