sobota, 20 października 2012

Makatka patchworkowa

U mnie znowu wodne klimaty. Tym razem makatka patchworkowa z aplikacja ryb do pokoju mojego starszego syna.Ryby dlatego że interesuje się wędkowaniem i kolory też raczej takie wodne.
Pikowana w fale , łuski na rybach to gotowy ścieg w mojej maszynie .
Na makatce zostały przyszyte kieszenie z dżinsu na jakieś drobiazgi.
Spodobało mi się to szycie patchworku ,chociaż to nic skomplikowanego ,chciałam sobie przypomnieć.
Już kiedyś wiele lat temu uszyłam narzutę-kołdrę patchworkową ,mam ją jeszcze ,chciaż jest krzywa to jakiś sentyment do niej czuję.
Już mam w planach następne patchworki ,tylko kiedy ja to wszystko zrobię;)
a oto moja makatka




3 komentarze:

  1. Świetna jest ta makatka!!! Ryby rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makatka świetna, a pikowanie w te rybie łuski,to jeszcze nie spotkałam, całość super ci wyszła:)

    OdpowiedzUsuń