środa, 24 października 2012

Queen Elizabeth

Dzisiaj torba ,czarna z alkantary ,usztywniana pianką .Miałam tę torbę w głowie już dawno ,i w końcu doczekała się i ja się doczekałam. Szyłam ją wczoraj do późna w nocy.Często tak mam że jak coś zacznę to w ten sam dzień chcę to skończyć .
Tak ją nazwałam gdyż haft który ją zdobi przedstawia Królową Elżbietę I .Haft został wykonany na innej tkaninie i przyszyty jako aplikacja.Jest to haft maszynowy ,wykonany moją hafciarką kiedy jeszcze była sprawna ,tak sobie leżał i czekał na swoją rolę.
Świetnie się prezentuje na tej czerni już wiem że będzie to moja faworytka ,moja Queen :)





5 komentarzy:

  1. Margo, torba jest zachwycająca!!! Bardzo podoba mi się kształt torebki! W środku przepięknie wykonana, z dbałością o szczegóły! Haft jest cudny! Tak, to zdecydowanie jest "królewska" torebka :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za uznanie ,również pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Postanowiłam wyróżnić Twój blog: http://justine-abroad.blogspot.nl/2012/11/wyroznienie-czyli-czego-jeszcze-o.html i zaprosić do zabawy, jeśli tylko masz na to ochotę! ;)

    Pozdrawiam
    Justine

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie haftujesz i szyjesz Margo! Ciekawam też Twoich wyrobów z papierowej wikliny (sama bym się chętnie czegoś takiego nauczyła).Musisz mieć do tych prac mnóstwo cierpliwości i spokoju w sobie. Cóz za prezyzja i dobór kolorów! Zazdroszczę, podziwiam i pozdrowienia serdeczne zasyłam!

    OdpowiedzUsuń