środa, 18 września 2013

JESIENNIE

Witam po dłuższej przerwie ,wszystkich którzy tu zaglądali :)
Jakoś przez całe lato nie miałam natchnienia na szycie , nie to że nie szyłam całkiem.Szyłam ,trochę ubrań trochę rzeczy zaczęłam i sobie leżały ,pewnie wszystkie szyjące to znają ;)
W każdym razie dzisiaj hurtowo moje ostatnio uszyte torby , kolorki jak najbardziej na czasie jesienne:)
Wszystkie uszyte z alkantary ,paski regulowane więc bardzo wygodne bo można nosić jak kto lubi.
Na jednej pokusiłam się o haft liści :)
Torby są duże jak cała reszta ,teraz jednak zamierzam uszyć kilka mniejszych zobaczymy co mi z tego wyjdzie ;)Pozdrawiam wszystkich ciepło:)






4 komentarze:

  1. Torby prześliczne,kolory faktycznie kojarzą się z jesienią.Najbardziej jak dla mnie to ta w liście,jest cudna!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne torby.Zapraszam do mnie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń