sobota, 12 października 2013

QUILT HALLOWEEN

Dzisiaj coś zupełnie innego niż do tej pory :)
Dzisiaj przedstawiam mój patchwork Halloweenowy nad którym pracę zaczęłam już rok temu.
Jednak na tamto Halloween nie doczekał się skończenia. Chciałam zrobić sobie jakąś fajną ozdobę na ścianę na ten czas i to jest właśnie makatka.Wszystkie materiały wykorzystane do niej pochodzą z odzysku dlatego też zaliczam to do recyklingu.W większości są to bawełny , aplikacje na każdym z kwadratów też powstały z kawałków materiału.
Kwadraty w środku i rama naokoło pikowana lotem trzmiela a reszta wypikowana w pajęczynkę.
Nie jest idealnie równa ,a wręcz krzywa ale powstała w głowy bez liczenia odmierzania ot tak.
A oto i ona :)









W trakcie produkcji są 2 następne patchworki , będą kołdry dla moich chłopaków , chyba mnie wciągnęło ;)

5 komentarzy:

  1. Bardzo,bardzo fajna makatka,brawo za pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ozdoba na Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, nieżle się napracowałaś nad tą makatką. Mega inwencję miałaś. Bardzo mi się podoba, choć ja Halloween nie obchodzę :-) Pozdrtawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wszystkim za miłe słowa :)
    Ja w zasadzie też nie obchodzę ale podobają mi się te wszystkie ozdoby halloweenowe

    OdpowiedzUsuń